هانا مصححی

  • ۰
  • ۰

سرمایه گذاری کوتاه مدت همان طور که از اسم آن نیز مشخص است جزو آن دسته از سرمایه گذاری هایی است که بازگشت سود و موفقیت را برای شما سریع تر می کند. به طور کل مدت زمان سرمایه گذاری کوتاه مدت از چند ثانیه تا نهایتا چند ماه است.

به منظور سرمایه گذاری کوتاه مدت در ارزهای دیجیتال توصیه می شود از این مسائل اطلاعات کافی داشته باشید:

  • میزان کشش بازار
  • حجم معاملاتی ارز دیجیتال موردنظر
  • میزان معروفیت ارز دیجیتال موردنظر

با وجود این که می توان بیت کوین و اتریوم را نیز برای سرمایه گذاری کوتاه مدت در ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار داد، اما این نکته را در نظر داشته باشید که ارزهای دیجیتال جدید تری نیز برای این موضوع وجود دارند که می توانید در کم ترین زمان از آن ها سود زیادی اخذ نمایید.

همچنین می توانید با مراجعه به لینک زیر در رابطه با سیگنال خرید کوتاه مدت در وب سایت آقای یاشارعزیزی اطلاعات جامع تری را کسب نمایید:

https://btcyas.com/buy-short-term-signal/

 

سیگنال خرید کوتاه مدت در وب سایت BTCYAS

 

مهم ترین ویژگی سرمایه گذاری کوتاه مدت در ارزهای دیجیتال این است که می توانید به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی از سرمایه گذاری خود سود به دست آورید.

بهترین سرمایه گذاری در شرایط فعلی، با در نظر گرفتن بودجه، میزان ریسک پذیری و مدت زمان سرمایه گذاری متفاوت است.
هر فردی بر اساس شرایط اقتصادی و توانایی های خود شیوه ای را به منظور سرمایه گذاری برمی گزیند.

بعضی از افراد به دنبال خرید مسکن می باشند و بعضی دیگر خرید طلا را سرمایه گذاری سودمند در این شرایط می بینند.
خرید دلار، سرمایه گذاری در بانک و یا بورس هم شیوه های دیگری از سرمایه گذاری می باشد. با توجه به شرایط فعلی، سرمایه گذاری آگاهانه و منطقی، بهترین شیوه به منظور خروج از این شرایط می باشد.

سیگنال ارز دیجیتال در واقع یک نشانه و علامت برای تریدرها می‌باشد که به آن‌ها کمک می‌کند تا با اطلاع داشتن از زمان مناسب خرید و فروش یک رمز ارز، ریسک معاملاتشان را کاهش دهند و سودآوریشان افزایش یابد.

اما چگونه سیگنال خرید پیدا کنیم ؟ 

در اصل آنچه که به عنوان سیگنال به طور معمول معرفی می‌شود، نتیجه نهایی تحلیل‌های یک تحلیلگر از شاخص‌ها و علامت‌های بازار و یا مشخصات و اطلاعات یک رمز ارز، است.

از این رو هر تحلیل‌گر با توجه به داده‌هایی که ارزیابی می‌کند و نوع نگاهش سیگنال منحصر به فرد خودش را می‌یابد که احتمال دارد با تحلیل‌گر دیگری متفاوت باشد.

بعضی از سیگنال های ارز دیجیتال مناسب برای معامله به شرح زیر می باشد:

  • سیگنال فیوچرز
  • سیگنال اسپات
  • سیگنال کوکوئین
  • سیگنال فیوچرز

انواع شیوه های سرمایه گذاری به طور کلی عبارت است از تبدیل وجوه مالی به یک یا چند نوع دارایی که برای مدتی در زمان آتی نگهداری خواهد شد.

لازمه سرمایه گذاری مدیریت ثروت سرمایه گذاران است. این ثروت دربردانده مجموع درآمد فعلی و ارزش فعلی درآمدهای آتی است. سرمایه گذاری درواقع در نظر نگرفتن مصرف امروز به امید به دست آوردن بازدهی در زمان آینده است.

انواع شیوه های سرمایه گذاری در راستای کسب بازدهی صورت می گیرد، ریسک نیز بخش جدایی ناپذیر بازدهی است، به این معنی که به دست آوردن بازدهی های بالاتر به واسطه پذیرش ریسک های بیشتر رخ می دهد و این موضوع مهم ترین فاکتور تفاوت بین فرصت های سرمایه گذاری است، اگر چه فاکتورهای مهم دیگری  نیز از جمله آینده  سرمایه گذاری، حجم سرمایه گذاری، میزان نقد شوندگی و… از سایر عوامل موثر در سرمایه گذاری محسوب می شوند.

سرمایه‌گذاری، به لحاظ افق زمانی به دو دسته سرمایه گذاری‌های بلندمدت و کوتاه مدت قابل تقسیم است. 

در اقتصادهایی همچون اقتصاد ایران که از یک طرف با تغییرات زیادی در متغیرهای کلان اقتصادی همچون نرخ بهره و نرخ تورم رو به رو هستیم و از طرفی دیگر رشد شاخص قیمت‌ها، رقم بالایی است، موضوع سرمایه گذاری اهمیت  بسیار زیادی پیدا می کند.
 با در نظر گرفتن تورم موجود در اقتصاد ایران و کم شدن ارزش پول ملی، پیدا کردن راه کاری مناسب برای حفظ ارزش پول در مقابل تورم بسیار مهم است. 

در حال حاضر بهترین سرمایه‌ گذاری برای کشورهای گوناگون، یکسان نمی باشد. در واقع ممکن است در یک کشور سرمایه‌ گذاری روی ارزهای دیجیتال گزینه مناسبی محسوب شود و این در حالی باشد که در سایر کشورها سرمایه‌ گذاری در بانک‌ ها گزینه مناسب تری به حساب آید.

به صورت کلی توصیه ما این است که پیش از هر تصمیمی، شرایط اقتصادی کشور و خود را به دقت مورد ارزیابی قرار دهید، چرا که شرایط اقتصادی در پاسخ به این سؤال نقش بسیار مهمی دارد.

بازار ارزهای دیجیتال

بازار رمزارزها در حال حاضر از وضعیت مطلوبی برخوردار است و جایگاه قیمتی بیت کوین و سایر آلت کوین ها، شرایط را برای ما فراهم می کند که سرمایه خوبی را به این بازار تزریق کنیم و فرصت خرید در آن بسیار زیاد است.

اما در آینده نزدیک این موضوع ممکن است برعکس شود و رالی پرقدرت و صعودی بیت کوین و دیگر رمزارزها آغاز شود و آن زمان است که افراد، دیگر نمی توانند در قیمت های مناسب نسبت به خرید اقدام کنند، لذا اگر به فکر سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال هستید، نکته ای که وجود دارد این است  که با توجه به سطح ریسک پذیری، سرمایه ای که در اختیار دارید، دانشی که از این بازار و معاملات در آن دارید و فاکتورهای دیگر، یک سبد چند ارزی مناسب برای سرمایه گذاری بلندمدت ایجاد کنید تا بتوانید سود خوبی از بازار ارزهای دیجیتالی کسب نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی